Dzień 39 innej formy szkoły

Dzień dobry kochani, witam was w czwartek. Jeszcze tylko dwa dni i znów mamy weekend. Czy wam też tak szybko płynie czas?
Przypominam o konkursach: dla rodziców, a także o wyjaśnieniu określenia "zimna Zośka".
Ponadto ma dla was dziś zadnie. proszę by każdemu z domowników powtórzyć słowa z karteczki zamieszczonej poniżej. Sprawianie radości innym jest niesamowite.  Taka kartka wisi w moim szkolnym gabinecie. Postanowiłam by zawisła także i w moim wirtualnym gabinecie. Pozdrawiam was serdecznie i życze przesympatycznego dnia p. Mirka


Pani Magda z 3 A poleca



Dzień dobry.
Moja propozycja na dziś  to zabawa na koncentrację uwagi pt. „Tańcowała igła z nitką”. Poproście rodziców o przygotowanie emblematu igły i nitki. Waszym zadaniem będzie podniesienie odpowiedniego emblematu w momencie usłyszenia jego nazwy w wierszu czytanym przez rodzica. Do zabawy możecie zaprosić rodzeństwo. Każdy z Was będzie posługiwać się swoim emblematem. 

opracowano na podstawie www.cen.edu.pl, M.F.

Przesyłam również kilka ćwiczeń doskonalących czytanie ze zrozumieniem.
opracowano na podstawie www.profesor.pl, M.F.

Pozdrawiam was serdecznie, Pani Magda 3A

Pan Rafał poleca

Dzień dobry.
Dziś za oknem może pogoda nie dopisuje, ale mam nadzieję, że w pracy nie będzie Nam to przeszkadzało.
Zamieszczam dla Was kolejne karty pracy i życzę powodzenia.
Pozdrawiam.
1. Karta pracy - Ćwiczenia usprawniające percepcję wzrokową. Źródło Pinterest.pl
2. Karta pracy - Ćwiczenia usprawniające myślenie logiczne. Źródło Educarium.pl



Arteterapię poleca p. Łukasz

Dzień dobry.
Uśmiechnij się. Zobacz, dookoła tyle barw i kolorów płynących z natury.
Kwitną wszystkie drzewa. Barwy i zapach natury jest oszałamiający.
Dlatego dziś, mam wam do zaproponowania motyw muzyczny, związany z kwitnącymi drzewami owocowymi.
Włącz go sobie do naszych zajęć (nie za głośno):
https://www.youtube.com/watch?v=BZz7l96rA_I
Teraz przygotuj sobie następujące materiały:
- kartka z bloku (lub kanwa, o ile jesteś jej szczęśliwym posiadaczem), kolorowe farby akwarelowe, pędzelek, pojemnik na wodę, gąbkę (może to być myjka do naczyń), podkładka na stolik.
Kolejne czynności:
- znajdź spokojne miejsce do pracy,
- na stoliku rozłóż podkładkę,
- zgromadź wszystkie niezbędne materiały,
- rozwodnij gąbką wybrane kolory farb akwarelowych,
- zacznij stemplować koronę drzewa - jak na ilustracji,
- zastosuj różne kolory i ich pochodne,
- po stemplowaniu korony drzewa namaluj konary i pień drzewa.
Gotowe! Pochwal się swoją pracą.
Pamiętaj, posprzątaj po sobie :)
Materiał opracował: Łukasz G.

Gimnastyka korekcyjna


Pani Ania z 5C poleca

Dzień dobry,
Jak wiadomo, nauka w dużej mierze polega na pobudzaniu wyobraźni, ciekawości świata oraz zmysłów.
Dlatego właśnie przygotowałam dziś dla Was dwa filmiki.
Oba filmiki polecam uwadze wszystkich uczniów bez względu na wiek.
Pierwszy filmik z papierowymi kwiatami. Popatrzcie i posłuchajcie.

W drugim filmie zobaczycie pięć niezwykłych miejsc świata. Mam nadzieję, że ten film Was zainteresuje i zachwyci tak samo jak mnie.

Pozdrawiam serdecznie!
P. Ania 5C
/ Opracowanie i przygotowanie Anna Ch./

Terapeuci Integracji Sensorycznej i Rehabilitacji Ruchowej polecają

Zapraszamy na kolejne ćwiczenia w ramach akcji: ćwicz w domu :) życzymy miłych zajęć
 W ramach SI proponujemy
Zabawa fantastycznie rozwija praksję - dziecko wyobraża sobie i realizuje swój pomysł na aktywność ruchową.


Zabawa wzmacniająca pracę mięśni antygrawitacyjnych.

Zabawa rozwija koordynację ruchową, stymuluje przedsionek, angażuje mięśnie.

Gimnastyka buzi i języka - logopedia


1. Ćwiczenia narządów artykulacyjnych - gimnastyka buzi i języka. 

2. Ćwiczenia oddechowe i artykulacyjne  "Popcorn".
Lubicie popcorn? Powycinajcie smakowite prażone ziarna kukurydzy. Powtarzajcie starannie wyrazy i przenoście popocorn do pudełka za pomocą słomki.  

3. Ćwiczenia prawidłowej wymowy głoski [sz].

4. Ćwiczenia słownikowe.
 
Pozdrawiamy
p. Agnieszka i p. Ola :-)

                                              /Źródło: Ewelina Protasewicz, Poszukiwacze SZ  blok  zabaw logopedycznych, GADU terapia, Karolina Kuna, Ćwiczenia słownikowe/

Pani Dorota z 1A poleca

Witajcie!
dziś przygotowałam trening dla Waszych małych paluszków. Przyjrzyj się figurom do wycięcia. Nazwij je i policz. Powiedz, których figur jest najwięcej, a których najmniej. Wytnij wszystkie figury. Ułóż z nich robota takiego jak na obrazku i przyklej go na kolorową kartkę. Do dzieła!
(opracowanie własne D.E.Kz

Pani Patrycja z 1B poleca


Witam serdecznie w czwartek kolejny dzień zdalnego nauczania
Sudoku:



źródło: Genial(n)y pomysł     autor: Marta Skoneczna

Pani Joanna proponuje