Witajcie, trochę dziś pochmurno, dlatego uśmiechajmy się do siebie by rozjaśnić ten dzień.
W pracy nauczyciela najwspanialsze są sukcesy naszych uczniów, cieszymy się z każdego waszego nawet małego sukcesu. Każdego dnia staramy się, by nauczyć was nowych umiejętności i wyposażyć w nową wiedzę. Niezwykle wzruszający jest moment waszej wdzięczności i słowa dziękuję.
Uczeń klasy 5 D przesłał przygotowane przez siebie podziękowanie. Publikuje dla wszystkich nauczycieli. Kuba bardzo dziękujemy 😍😍😍
Dla Rodziców - wskazówki, wsparcie
Gorąco Państwa uwadze polecamy dwa artykuły:
"Zabawy i ćwiczenia rozwijające słuch i uwagę słuchową dziecka"
https://neuroflow.pl/blog/dla-rodzicow/29-zabawy-i-cwiczenia-rozwijajace-sluch-i-uwage-sluchowa-dziecka
APD Zaburzenia przetwarzania słuchowego
https://neuroflow.pl/dla-rodzicow/apd-zaburzenia-przetwarzania-sluchowego
"Zabawy i ćwiczenia rozwijające słuch i uwagę słuchową dziecka"
https://neuroflow.pl/blog/dla-rodzicow/29-zabawy-i-cwiczenia-rozwijajace-sluch-i-uwage-sluchowa-dziecka
APD Zaburzenia przetwarzania słuchowego
https://neuroflow.pl/dla-rodzicow/apd-zaburzenia-przetwarzania-sluchowego
Terapeuci Integracji Sensorycznej i Rehabilitacji ruchowej polecają
Wracamy do Was razem z Emilką z kolejnymi ćwiczeniami :)
cały czas pracujemy nad równowagą, prawidłową postawą oraz wzmacnianiem najbardziej osłabionych mięśni naszego ciała czyli brzuszka ! Pamiętajcie, że nasze ciało to taka "maszyna" w której wszystko musi pracować prawidłowo. Zatem do dzieła! Każde ćwiczenie wykonujemy min 10 razy ale zawsze można więcej :)
W ramach SI proponujemy cykl zabaw z nakrętkami
cały czas pracujemy nad równowagą, prawidłową postawą oraz wzmacnianiem najbardziej osłabionych mięśni naszego ciała czyli brzuszka ! Pamiętajcie, że nasze ciało to taka "maszyna" w której wszystko musi pracować prawidłowo. Zatem do dzieła! Każde ćwiczenie wykonujemy min 10 razy ale zawsze można więcej :)
W ramach SI proponujemy cykl zabaw z nakrętkami
Pani Ania z 5C poleca
/Zdjęcie źródło: twojapogoda.pl/ |
Dziękuję bardzo, że śledzicie bloga i wykorzystujecie nasze propozycje.
Zadania na dziś są, jak zapowiadałam, kontynuacją wczorajszych.
Młodsi uczniowie: wysłuchajcie do końca historii, która przydarzyła się księżniczce. Postarajcie się powiedzieć, jaki jest morał tej historii. Morał- czyli nauka, zasada ważna w życiu, którą powinniśmy się kierować. Proszę, aby uczniom pierwszych klas pomogli w tym zadaniu Rodzice.
https://soundcloud.com/ania-chmiel-673147179/zabi-krol
Uczniowie starsi: Waszym wczorajszym zadaniem było wysłuchanie fragmentu utworu Mozarta. Dziś proszę Was o zapisanie na kartce lub zilustrowanie, jakie emocje czuliście podczas słuchania. Czy utwór Wam się podobał, co wyobrażaliście sobie słuchając.
Pozdrawiam gorąco i życzę dużo słońca!
P. Ania 5C
/Przygotowanie i opracowanie Anna Ch./
Arteterapię poleca pan Łukasz
Zdjęcie: "Pinterest" |
Dzień dobry.
Mam nadzieję, że czas mija Wam w spokoju i zdrowiu. Czego i sobie życzę.
Dziś mam dla Was kolejną propozycję zajęć z wykorzystaniem materiałów wtórnych.
Do naszych zajęć będziecie potrzebowali;
- kartkę z bloku, rolki po papierze toaletowym, klej, kredki, nożyczki, podkładka na stół, mazak.
Kolejne czynności:
- na kartce narysuj kształt ryby,
- rolki po papierze potnij na cienkie paski,
- pocięte paski wklej w kontur ryby i ułóż w łuski- jak na zdjęciu,
- pokoloruj wnętrze każdej utworzonych łusek - jak na zdjęciu.
Brawo!
Ponownie użyłeś materiałów wtórnych w sztuce, zamiast wyrzucać je do kosza.
Zaczynasz mieć już piękną galerię Swoich prac, prawda? :)Mam nadzieję, że czas mija Wam w spokoju i zdrowiu. Czego i sobie życzę.
Dziś mam dla Was kolejną propozycję zajęć z wykorzystaniem materiałów wtórnych.
Do naszych zajęć będziecie potrzebowali;
- kartkę z bloku, rolki po papierze toaletowym, klej, kredki, nożyczki, podkładka na stół, mazak.
Kolejne czynności:
- na kartce narysuj kształt ryby,
- rolki po papierze potnij na cienkie paski,
- pocięte paski wklej w kontur ryby i ułóż w łuski- jak na zdjęciu,
- pokoloruj wnętrze każdej utworzonych łusek - jak na zdjęciu.
Brawo!
Ponownie użyłeś materiałów wtórnych w sztuce, zamiast wyrzucać je do kosza.
Pamiętaj żeby po sobie posprzątać. Porządek na stole to Twoje bezpieczeństwo.Pragnę Wam przy okazji przypomnieć, że dziś urodziny obchodzi Stanisław Moniuszko.
Posłuchaj historii o naszym wielkim człowieku, który urodził się 5 maja 1819 roku:
https://www.youtube.com/watch?v=JLUFHbjIqpw
Dobrego dnia.
Materiał opracował: Łukasz Gajewski
Pani Magda z 3A poleca
Dzień dobry.
Przygotowałam
dla Was propozycję zabawy na pamięć i koncentrację uwagi. Zabawa pt. „Jedziemy na
wycieczkę”. Zabawę zaczynamy mówiąc „jedziemy na wycieczkę i zabieramy … ”.
Wymyślamy i na zmianę wymieniamy rzeczy, jakie zabieramy na wycieczkę,
powtarzając już te wymienione, np.:
· mama:
„Jedziemy na wycieczkę i zabieramy plecak.
· dziecko:
„Jedziemy na wycieczkę i zabieramy plecak i namiot.
· mama:
„Jedziemy na wycieczkę i zabieramy plecak, namiot i piłkę”. itd.
Udanej
zabawy.
opracowanie własne, M.F.
Przesyłam
również link do strony, na której będziecie mogli przypomnieć sobie i utrwalić zasady
pisania listu. Może spróbujecie napisać list do kolegi z klasy, w którym
opowiecie, jak spędzacie czas w domu?
Pozdrawiam
Was serdecznie, Pani Magda 3A.
Gimnastyka buzi i jezyka - logopedia
1. Ćwiczenia narządów artykulacyjnych
2. Ćwiczenia językowe:
Popatrz uważnie na obrazek. Nadaj mu tytuł. Opisz, co widzisz na obrazku. Możesz użyć wymienionych wyrazów. Zaznacz wśród nich przymiotniki.
3. Ćwiczenia językowe:
Z ostatnich sylab podawanych pseudosłów utwórz wyrazy.
4. Ćwiczenia językowe:
Odmień przez przypadki podane rzeczowniki w liczbie pojedynczej i mnogiej.
Pozdrawiają p. Agnieszka i p. Ola :)
Pan Rafał poleca
Źródło : Pinterest.com |
kolejny dzień nauki przed nami...codzienna dawka promieni słonecznych wdzierających się do naszych domów na pewno dodaje nam wszystkim sił i motywuje do pracy.
Na dziś zamieszczam karty pracy oraz ćwiczenia.
Jak co dzień trzymam za Was kciuki chociaż wierzę, że sobie świetnie radzicie przy pomocy Waszych wspaniałych rodziców a naszych ambitnych pomocników.
Jeszcze raz dziękuję rodzicom za pomoc i wsparcie.
Wydawnictwo Edukacyjne |
Pani Joanna proponuje
Przygotuj kartkę z
bloku rysunkowego, kolorowe kredki, oraz miejsce w którym będziesz mógł się
skupić. Łatwiej będzie tobie wykonać to ćwiczenie, kiedy nie będzie
przeszkadzać ci grające radio, telewizor... Staraj się wsłuchać w zagadki, które
odtwarzaj w dowolnej kolejności. Dźwięki będą różnorodne– przedmioty,
wydarzenia, instrumenty i inne. Tu je znajdziesz (https://bajki-zasypianki.pl/zabawa-dla-dzieci/).
To co rozpoznasz narysuj na kartce. W ten sposób postępuj z wszystkimi
dźwiękami. Poproś kogoś dorosłego aby pomógł odtwarzać ci dźwięki, tak abyś nie
mógł przeczytać ich opisu).
Kiedy odgadniesz
wszystkie dźwięki, dokończ rysunek- stwórz opowiadanie. Nadaj tytuł temu opowiadaniu.
Pokaż rysunek rodzinie, kolegom i opowiedz twoją historię, w trakcie której
wykorzystuj dźwięki z nagrań np. żabka ostrzegała inne żabki grając na trąbce
(i tu włączasz dźwięk trąbki). W ten sposób powstanie bardzo ciekawe
opowiadanie. Nie musisz w opowiadaniu wykorzystać wszystkich dźwięków,
to zależy od ciebie. A może nagrasz je, dołączysz rysunek i prześlesz nam, a my
zamieścimy je na naszym blogu.
Powodzenia!
Pani Kasia z 4A poleca
Powiedz, które z uczuć Ci towarzyszy gdy :
· Ktoś się z Ciebie śmieje
· Rodzice nie pozwalają Ci grać w grę na komputerze lub
telefonie
· Jesteś głodny
· Rodzice Cię chwalą
· Przegrasz w zabawie lub grze planszowej
· Wygrywasz w konkursie
· Boisz się czegoś
Ćwiczenie
opracowano na podstawie : pinterest.pl, mojedzicikreatywne.pl
Subskrybuj:
Posty (Atom)
-
Drodzy uczniowie, wspaniali rodzice. Dziś koniec roku szkolnego 2019/2020. Był to burzliwy rok, a w szczególności II semestr. Dziękujemy ...
-
1. i 2. Gimnastyka buzi i języka. 3. Wierszyk o biedronce - artykulacja głoski [r]. 4. Gra planszowa - arty...
-
😍😃MELDUJEMY SIĘ😍😃 Zostawiajcie swoje imię i klasę w komentarzach. Chcemy wiedzieć do kogo z naszych uczniów, rodziców, nauczycieli blo...