Dzień 50 innej formy szkoły
Pinterest.com |
Pinterest.pl |
Po zajęciach edukacyjnych - obowiązkowo tańczymy. Zumba kids z Minionkami. Zachęcam całą rodzinę do zabawy. Życzę miłego weekendu p. Mirka
Pan Rafał poleca
Dzień dobry,
dziś mamy piątek, także dużymi krokami zbliżamy do końca tygodnia, a wraz nim do końca miesiąca maja.
Nie będę już przedłużał i chcę życzyć Wam wszystkim udanego weekendu w gronie najbliższych.
Bierzmy się do pracy, więc zaczynajmy.
Trzymam za Was kciuki i powodzenia Pan Rafał.
Oto karty pracy, które przygotowałem dla Was.
1. Karta pracy - Ćwiczenia rozwijające koncentrację uwagi. Źródło: Pinterest.pl
2. Karta pracy - Ćwiczenia rozwijające koncentrację uwagi. Źródło: Pinterest.pl
3. Karta pracy - Ćwiczenia rozwijające koncentrację uwagi. Źródło: Pinterest.pl
dziś mamy piątek, także dużymi krokami zbliżamy do końca tygodnia, a wraz nim do końca miesiąca maja.
Nie będę już przedłużał i chcę życzyć Wam wszystkim udanego weekendu w gronie najbliższych.
Bierzmy się do pracy, więc zaczynajmy.
Trzymam za Was kciuki i powodzenia Pan Rafał.
Oto karty pracy, które przygotowałem dla Was.
1. Karta pracy - Ćwiczenia rozwijające koncentrację uwagi. Źródło: Pinterest.pl
2. Karta pracy - Ćwiczenia rozwijające koncentrację uwagi. Źródło: Pinterest.pl
3. Karta pracy - Ćwiczenia rozwijające koncentrację uwagi. Źródło: Pinterest.pl
Pani Dorota z 1 A poleca
Witajcie,
Sprawdźcie swój refleks i zagrajcie w O rety! Krety. Uderzajcie tylko w te krety, na których pojawia się nazwa zwierzęcia. Klikajcie w link i do dzieła!
(opracowanie własne D.E.Kz)
Terapeuci Integracji Sensorycznej i Rehabilitacji Ruchowej zalecają
Dziś piątek. Ostatnie ćwiczenia rozciągające w tym tygodniu ale na pewno
jeszcze do nich wrócimy. Mam nadzieję, że rozciągaliście się z nami
przez cały tydzień i teraz możecie zobaczyć już efekty :) Pozdrawiamy
serdecznie i życzymy miłego weekendu :)
W ramach zajęć SI proponujemy dzisiaj. Życzymy miłego weekendu p. Kasia i p. Andrzej
Pani Magda z 3A poleca
Dzień dobry.
Pozdrawiam Was serdecznie, miłej pracy Pani Magda 3A
Moja dzisiejsza propozycja to dwie zabawy na koncentrację uwagi.
1.
Pierwsza to zabawa z kartką i ołówkiem
Może się tego nie spodziewasz, ale bardzo dobrym treningiem koncentracji
jest nawet zwykła kolorowanka. Dbaj tylko, aby
wykonywana ją jak najdokładniej. Świetnie sprawdzą się również
kolorowanki z instrukcją - dane elementy trzeba pokolorować zgodnie z
przypisanym oznaczeniem.
2.
Druga to zabawy słowne.
Polega na wymienieniu jak
największej ilości zwierząt w ciągu minuty. Kategorie można zmieniać. Zaproście
do zabawy rodzeństwo i rodziców i zorganizujcie zawody.
Opracowano
na podstawie www.nigdy-nie-mow-do-dziecka-skup-sie-15-skutecznych-zabaw-cwiczacych-koncentracje-uwagi, M.F.
Opracowano na podstawie Zbiór zdań. Matematyka, wyd. Nowa Era,
M.F.
Pozdrawiam Was serdecznie, miłej pracy Pani Magda 3A
Gimnastyka buzi i języka - logopedia
1. Ćwiczenia narządów artykulacyjnych:
2. Ćwiczenia kształtujące prawidłową wymowę głoski [w]:https://wordwall.net/pl/embed/80c87efcb9154269bd55e14dc96d96bf?themeId=4&templateId=10
3. Ćwiczenia językowe:
Do odpowiedniego rzeczownika dopasuj czasowniki
4. Ćwiczenia percepcji słuchowej:
Pozdrawiam p. Agnieszka i p.Ola :)
2. Ćwiczenia kształtujące prawidłową wymowę głoski [w]:https://wordwall.net/pl/embed/80c87efcb9154269bd55e14dc96d96bf?themeId=4&templateId=10
3. Ćwiczenia językowe:
Do odpowiedniego rzeczownika dopasuj czasowniki
4. Ćwiczenia percepcji słuchowej:
Pozdrawiam p. Agnieszka i p.Ola :)
Pani Ania z 5C poleca
Dzień dobry,
Dobrnęliśmy do kolejnego piątku. Brawo!
Dziś wracamy do ćwiczeń usprawniających uwagę słuchową.
Młodsi uczniowie: wysłuchajcie opowiadania znajdującego się w poniższym linku i odpowiedzcie na zadane w nim pytanie.
https://soundcloud.com/ania-chmiel-673147179/uwazne-sluchanie
Starsi uczniowie: wykonajcie proszę ćwiczenie pt. "Brzmieniowe skojarzenia".
https://soundcloud.com/ania-chmiel-673147179/brzmieniowe-skojarzenia
Na koniec wszystkich zapraszam do posłuchania relaksacyjnej muzyki.
Dziękuję za wspólnie spędzony tydzień.
Pozdrawiam
P. Ania 5C
/Przygotowanie i opracowanie Anna Ch./
Dobrnęliśmy do kolejnego piątku. Brawo!
Dziś wracamy do ćwiczeń usprawniających uwagę słuchową.
Młodsi uczniowie: wysłuchajcie opowiadania znajdującego się w poniższym linku i odpowiedzcie na zadane w nim pytanie.
https://soundcloud.com/ania-chmiel-673147179/uwazne-sluchanie
Starsi uczniowie: wykonajcie proszę ćwiczenie pt. "Brzmieniowe skojarzenia".
https://soundcloud.com/ania-chmiel-673147179/brzmieniowe-skojarzenia
Na koniec wszystkich zapraszam do posłuchania relaksacyjnej muzyki.
Dziękuję za wspólnie spędzony tydzień.
Pozdrawiam
P. Ania 5C
/Przygotowanie i opracowanie Anna Ch./
Pani Kasia z 4A poleca
Witam Was w piąteczek :)
Dzisiaj zapraszam Was do zabawy z emocjami.
Dziękuję Jurkowi z 4A i Damianowi z 5A za przesłanie mi pięknych prac :)
Pozdrawiam pani Kasia z 4A
Dzisiaj zapraszam Was do zabawy z emocjami.
Dziękuję Jurkowi z 4A i Damianowi z 5A za przesłanie mi pięknych prac :)
Pozdrawiam pani Kasia z 4A
Arteterapię poleca p. Łukasz
Dzień dobry Kochani…
Nim zacznę propozycję zajęć na dzisiejszy dzień, podzielę się swoją refleksją. Wczoraj, w trakcie spaceru po największym parku w moim mieście, zauważyłem niszczycielski wpływ człowieka na otaczającą nas naturę. Pod moimi stopami znalazło się mnóstwo gałęzi z zerwanych wierzb płaczących, z których ktoś najpierw próbował sobie zrobić huśtawkę, a później zerwał te gałęzie i porzucił. Ot tak, po prostu, dla pięciu minut uciechy! Moi drodzy. Rośliny, zwierzęta, natura, „odczuwa ból”! Inny od naszego, ale...czuje! Jeżeli zbieracie materiały przyrodnicze do naszych zajęć, korzystajcie z tego, co leży na ziemi, co spadło z drzew. Nie niszczcie natury! Dzięki niej oddychamy! Parki, lasy, góry, morze, to nasze wspólne dobro. Zniszczysz przyrodę, zniszczysz warunki, w których możesz żyć i się rozwijać; Ty i Twoi najbliżsi! Odsyłam do zajęć Pani Ani Chmielowskiej, która dwa dni temu proponowała wam zajęcia o empatii. Empatia ma szerokie znaczenie, to nie tylko relacje międzyludzkie. Sięgnijcie głębiej! Jeżeli widzisz, że ktoś niszczy drzewa, męczy zwierzęta...dzwoń z interwencją na Straż Miejską! Brak reakcji na czynione zło, równa się z jego akceptacją. Reaguj!
Po tym smutnym wstępie, spróbuję wskazać Wam możliwości rozwijania swojej kreatywności za pomocą materiałów przyrodniczych.
Dziś, proponuję Wam spojrzeć pod swoje stopy.
Proponowane zajęcia to obrazy z liści.
Spójrzcie na załączone zdjęcia. Znajduje się na nich wiele propozycji na stworzenie obrazu z ich wykorzystaniem. Ogranicza was tylko Wasza wyobraźnia. Nie zrywaj ich z drzew, zbierz z ziemi te, które wydają Ci się ciekawe. Czekam na Wasze nowatorskie rozwiązania: n.gajewski.zs3op.pl
Pozdrawiam. Pan Łukasz.
Opracowanie materiału: Łukasz G.
Nim zacznę propozycję zajęć na dzisiejszy dzień, podzielę się swoją refleksją. Wczoraj, w trakcie spaceru po największym parku w moim mieście, zauważyłem niszczycielski wpływ człowieka na otaczającą nas naturę. Pod moimi stopami znalazło się mnóstwo gałęzi z zerwanych wierzb płaczących, z których ktoś najpierw próbował sobie zrobić huśtawkę, a później zerwał te gałęzie i porzucił. Ot tak, po prostu, dla pięciu minut uciechy! Moi drodzy. Rośliny, zwierzęta, natura, „odczuwa ból”! Inny od naszego, ale...czuje! Jeżeli zbieracie materiały przyrodnicze do naszych zajęć, korzystajcie z tego, co leży na ziemi, co spadło z drzew. Nie niszczcie natury! Dzięki niej oddychamy! Parki, lasy, góry, morze, to nasze wspólne dobro. Zniszczysz przyrodę, zniszczysz warunki, w których możesz żyć i się rozwijać; Ty i Twoi najbliżsi! Odsyłam do zajęć Pani Ani Chmielowskiej, która dwa dni temu proponowała wam zajęcia o empatii. Empatia ma szerokie znaczenie, to nie tylko relacje międzyludzkie. Sięgnijcie głębiej! Jeżeli widzisz, że ktoś niszczy drzewa, męczy zwierzęta...dzwoń z interwencją na Straż Miejską! Brak reakcji na czynione zło, równa się z jego akceptacją. Reaguj!
Po tym smutnym wstępie, spróbuję wskazać Wam możliwości rozwijania swojej kreatywności za pomocą materiałów przyrodniczych.
Dziś, proponuję Wam spojrzeć pod swoje stopy.
Proponowane zajęcia to obrazy z liści.
Spójrzcie na załączone zdjęcia. Znajduje się na nich wiele propozycji na stworzenie obrazu z ich wykorzystaniem. Ogranicza was tylko Wasza wyobraźnia. Nie zrywaj ich z drzew, zbierz z ziemi te, które wydają Ci się ciekawe. Czekam na Wasze nowatorskie rozwiązania: n.gajewski.zs3op.pl
Pozdrawiam. Pan Łukasz.
Opracowanie materiału: Łukasz G.
Pani Patrycja poleca
Witam kochani
Już po weekendzie będziemy obchodzić Dzień Dziecko w związku
z tym przekazuje Wam link
Pozdrawiam serdecznie p. Patrycja
Pani Joanna proponuje
Już niedługo będziemy obchodzić Dzień Dziecka. Międzynarodowy Dzień Dziecka jest świętem obchodzonym na
całym świecie. Został on zapoczątkowany przez Organizację Narodów Zjednoczonych
w celu upowszechnienia zapisów i idei poświęconych dzieciom w Karcie Narodów
Zjednoczonych z roku 1945. Jak dzień ten obchodzony jest w różnych państwach
świata? Jakie są zwyczaje z nim związane? Czy Dzień dziecka obchodzony jest
jedynie 1 czerwca? W poniższym linku znajdziecie informacje nt historii tego
świeta.
Posłuchaj kilku piosenek nt śita Dnia Dziecka:
Śpiewające Brzdące - Jesteśmy dziećmi - Piosenki dla dzieci https://www.youtube.com/watch?v=7K3_mSb1zRQ
Dzień Dziecka - Dzieci Świata - Madzia 9.l. https://www.youtube.com/watch?v=Qm9Msz3lNaA
Dzień dziecka
Posłuchaj kilku piosenek nt śita Dnia Dziecka:
Śpiewające Brzdące - Jesteśmy dziećmi - Piosenki dla dzieci https://www.youtube.com/watch?v=7K3_mSb1zRQ
Dzień Dziecka - Dzieci Świata - Madzia 9.l. https://www.youtube.com/watch?v=Qm9Msz3lNaA
Dzień dziecka
https://www.youtube.com/watch?v=-EYZExXkIFg
Na podstawie zebranych informacji o Dniu Dziecka przygotuj plakat promujący Dzień Dziecka na świecie pod hasłem "Wszystkie dzieci nasze są".
Czy wiesz co to jest
plakat?
PLAKAT to : ogłoszenie, reklama, hasło ujęte w formę artystyczną,
zazwyczaj powielane, umieszczane w wielu miejscach publicznych; plakat jest
zaliczany do grafiki użytkowej. W zależności od tematyki i pełnionych funkcji:
plakat polityczny., społeczny., reklamowy, teatralny, filmowy, artystyczny.
Projekt plakatu wykonuje twórca, a powielane są w technikach drukarskich
(przeważnie litografia, offset, typografia, rotograwiura). Początki
nowoczesnego p. sięgają 2.poł. XIX w. (słynne plakaty H. de Toulouse-Lautreca i
secesyjne Muchy). W Polsce początki plakatu nowoczesnego są powiązane z
twórczością S. Wyspiańskiego i artystów Młodej Polski. Twórczość plakatowa
cieszyła się sporym zainteresowaniem formistów (na przykład T. Gronowski, J.
Mucharski). W latach 60. i70. rozwinął się p. artystyczny, określany jako
Polska Szkoła Plakatu: T.Trepkowski, H. Tomaszewski, E. Lipiński, J. Mroszczak,
J. Karolak, R. Cieślewicz, M. Urbaniec, J. Młodożeniec, J.Lenica, W. Świerzy,
T. Jodłowski, R. Szaybo, F. Starowieyski, H. Hilscher iinni. W latach 90.
nastąpił znaczący zanik plakatowej twórczości artystycznej wypieranej poprzez
komputerowo-fotograficzny p. reklamowy. Od 1966 r. w Warszawie odbywają się
Międzynarodowe Biennale Plakatu. Muzeum p. mieści się w Wilanowie (zał. 1968).
(źródło: https://www.definicja.org/Objasnienie-jezykowe/plakat.php).
Powodzenia!
Subskrybuj:
Posty (Atom)
-
Drodzy uczniowie, wspaniali rodzice. Dziś koniec roku szkolnego 2019/2020. Był to burzliwy rok, a w szczególności II semestr. Dziękujemy ...
-
1. i 2. Gimnastyka buzi i języka. 3. Wierszyk o biedronce - artykulacja głoski [r]. 4. Gra planszowa - arty...
-
😍😃MELDUJEMY SIĘ😍😃 Zostawiajcie swoje imię i klasę w komentarzach. Chcemy wiedzieć do kogo z naszych uczniów, rodziców, nauczycieli blo...