Dzień dobry kochani, znowu święto. Tym razem "Pięćdziesiątka". Dziś jest 50 dzień nauki w domu. Od początku kwarantanny jest to 12 piątek, który spędzamy w domu. Dajemy radę! Jesteście dzielni zarówno Wy, jak i Wasi rodzice. Nasi nauczyciele są z Was dumni i dokładają wszelkich starań by nauka odbywała się regularnie, sprawnie i efektywnie. Ogłaszam zatem, że przechodzimy na kolejny level - poziom Mega Bohatera.
Pinterest.pl
Imieniny dziś obchodzą Marie i Magdaleny. W szkole mamy panie noszące te imiona, macie je także Wy wśród babć i cioć. Dla Was drogie Panie najlepsze życzenia od Nas i bukiet konwalii.
Po zajęciach edukacyjnych - obowiązkowo tańczymy. Zumba kids z Minionkami. Zachęcam całą rodzinę do zabawy. Życzę miłego weekendu p. Mirka
PS. W poniedziałek DZIEŃ DZIECKA - przygotowujemy niespodzianki dla WAS ;-)
Dzień dobry,
dziś mamy piątek, także dużymi krokami zbliżamy do końca tygodnia, a wraz nim do końca miesiąca maja.
Nie będę już przedłużał i chcę życzyć Wam wszystkim udanego weekendu w gronie najbliższych.
Bierzmy się do pracy, więc zaczynajmy.
Trzymam za Was kciuki i powodzenia Pan Rafał.
Oto karty pracy, które przygotowałem dla Was. 1. Karta pracy - Ćwiczenia rozwijające koncentrację uwagi. Źródło: Pinterest.pl 2. Karta pracy - Ćwiczenia rozwijające koncentrację uwagi. Źródło: Pinterest.pl 3. Karta pracy - Ćwiczenia rozwijające koncentrację uwagi. Źródło: Pinterest.pl
Sprawdźcie swój refleks i zagrajcie w O rety! Krety. Uderzajcie tylko w te krety, na którychpojawia się nazwa zwierzęcia. Klikajcie w link i do dzieła!
Dziś piątek. Ostatnie ćwiczenia rozciągające w tym tygodniu ale na pewno
jeszcze do nich wrócimy. Mam nadzieję, że rozciągaliście się z nami
przez cały tydzień i teraz możecie zobaczyć już efekty :) Pozdrawiamy
serdecznie i życzymy miłego weekendu :)
W ramach zajęć SI proponujemy dzisiaj. Życzymy miłego weekendu p. Kasia i p. Andrzej
Moja dzisiejsza propozycja to dwie zabawy na koncentrację uwagi.
1.Pierwsza to zabawa z kartką i ołówkiem
Może się tego nie spodziewasz, ale bardzo dobrym treningiem koncentracji
jest nawet zwykła kolorowanka. Dbaj tylko, abywykonywana ją jak najdokładniej. Świetnie sprawdzą się również
kolorowanki z instrukcją - dane elementy trzeba pokolorować zgodnie z
przypisanym oznaczeniem.
2.Druga to zabawy słowne.
Polega na wymienieniu jak
największej ilości zwierząt w ciągu minuty. Kategorie można zmieniać. Zaproście
do zabawy rodzeństwo i rodziców i zorganizujcie zawody.
Witam Was w piąteczek :)
Dzisiaj zapraszam Was do zabawy z emocjami.
Dziękuję Jurkowi z 4A i Damianowi z 5A za przesłanie mi pięknych prac :)
Pozdrawiam pani Kasia z 4A
Dzień dobry Kochani… Nim zacznę propozycję zajęć na dzisiejszy dzień,
podzielę się swoją refleksją. Wczoraj, w trakcie spaceru po największym
parku w moim mieście, zauważyłem niszczycielski wpływ człowieka na
otaczającą nas naturę. Pod moimi stopami znalazło się mnóstwo gałęzi z
zerwanych wierzb płaczących, z których ktoś najpierw
próbował sobie zrobić huśtawkę, a później zerwał te gałęzie i porzucił.
Ot tak, po prostu, dla pięciu minut uciechy! Moi drodzy. Rośliny,
zwierzęta, natura, „odczuwa ból”! Inny od naszego, ale...czuje! Jeżeli
zbieracie materiały przyrodnicze do naszych zajęć, korzystajcie z tego,
co leży na ziemi, co spadło z drzew. Nie niszczcie natury! Dzięki niej
oddychamy! Parki, lasy, góry, morze, to nasze wspólne dobro. Zniszczysz
przyrodę, zniszczysz warunki, w których możesz żyć i się rozwijać; Ty i
Twoi najbliżsi! Odsyłam do zajęć Pani Ani Chmielowskiej, która dwa dni
temu proponowała wam zajęcia o empatii. Empatia ma szerokie znaczenie,
to nie tylko relacje międzyludzkie. Sięgnijcie głębiej! Jeżeli widzisz,
że ktoś niszczy drzewa, męczy zwierzęta...dzwoń z interwencją na Straż
Miejską! Brak reakcji na czynione zło, równa się z jego akceptacją.
Reaguj! Po tym smutnym wstępie, spróbuję wskazać Wam możliwości rozwijania swojej kreatywności za pomocą materiałów przyrodniczych. Dziś, proponuję Wam spojrzeć pod swoje stopy. Proponowane zajęcia to obrazy z liści. Spójrzcie
na załączone zdjęcia. Znajduje się na nich wiele propozycji na
stworzenie obrazu z ich wykorzystaniem. Ogranicza was tylko Wasza
wyobraźnia. Nie zrywaj ich z drzew, zbierz z ziemi te, które wydają Ci
się ciekawe. Czekam na Wasze nowatorskie rozwiązania: n.gajewski.zs3op.pl Pozdrawiam. Pan Łukasz. Opracowanie materiału: Łukasz G.
Już niedługo będziemy obchodzić Dzień Dziecka. Międzynarodowy Dzień Dziecka jest świętem obchodzonym na
całym świecie. Został on zapoczątkowany przez Organizację Narodów Zjednoczonych
w celu upowszechnienia zapisów i idei poświęconych dzieciom w Karcie Narodów
Zjednoczonych z roku 1945. Jak dzień ten obchodzony jest w różnych państwach
świata? Jakie są zwyczaje z nim związane? Czy Dzień dziecka obchodzony jest
jedynie 1 czerwca? W poniższym linku znajdziecie informacje nt historii tego
świeta.
Posłuchaj kilku piosenek nt śita Dnia Dziecka:
Śpiewające Brzdące - Jesteśmy dziećmi - Piosenki dla dzieci https://www.youtube.com/watch?v=7K3_mSb1zRQ
Dzień Dziecka - Dzieci Świata - Madzia 9.l. https://www.youtube.com/watch?v=Qm9Msz3lNaA
Dzień dziecka
Na podstawie zebranych informacji o Dniu Dziecka przygotuj plakat promujący Dzień Dziecka na świecie pod hasłem "Wszystkie dzieci nasze są".
Czy wiesz co to jest
plakat?
PLAKAT to : ogłoszenie, reklama, hasło ujęte w formę artystyczną,
zazwyczaj powielane, umieszczane w wielu miejscach publicznych; plakat jest
zaliczany do grafiki użytkowej. W zależności od tematyki i pełnionych funkcji:
plakat polityczny., społeczny., reklamowy, teatralny, filmowy, artystyczny.
Projekt plakatu wykonuje twórca, a powielane są w technikach drukarskich
(przeważnie litografia, offset, typografia, rotograwiura). Początki
nowoczesnego p. sięgają 2.poł. XIX w. (słynne plakaty H. de Toulouse-Lautreca i
secesyjne Muchy). W Polsce początki plakatu nowoczesnego są powiązane z
twórczością S. Wyspiańskiego i artystów Młodej Polski. Twórczość plakatowa
cieszyła się sporym zainteresowaniem formistów (na przykład T. Gronowski, J.
Mucharski). W latach 60. i70. rozwinął się p. artystyczny, określany jako
Polska Szkoła Plakatu: T.Trepkowski, H. Tomaszewski, E. Lipiński, J. Mroszczak,
J. Karolak, R. Cieślewicz, M. Urbaniec, J. Młodożeniec, J.Lenica, W. Świerzy,
T. Jodłowski, R. Szaybo, F. Starowieyski, H. Hilscher iinni. W latach 90.
nastąpił znaczący zanik plakatowej twórczości artystycznej wypieranej poprzez
komputerowo-fotograficzny p. reklamowy. Od 1966 r. w Warszawie odbywają się
Międzynarodowe Biennale Plakatu. Muzeum p. mieści się w Wilanowie (zał. 1968).