Arteterapię poleca p. Łukasz

Dzień dobry drogie Dzieci.
Weekend za nami. Mam nadzieję, że upłynął Wam spokojnie i chociaż trochę czasu oddychaliście świeżym powietrzem. Mi, udało się pospacerować po parku i pomyślałem sobie, że warto przedstawić piękno natury w formie akwareli. Każde drzewo ma swoją historię, swoje życie. Do drzewa warto czasami się przytulić i posłuchać "o czym mówi". Dlatego dziś mam dla Was propozycję wykonania drzewa farbami akwarelowymi.
Nim zaczniecie pracę nad swoim dziełem, obejrzyjcie przedstawienie: "Drzewa z Bajkowego Lasu":
Teraz przygotujcie materiały niezbędne do pracy:
- kartka z bloku, farby akwarelowe, pojemnik z wodą, wata, pędzel, podkładka na stół.
Kolejne czynności:
- namaluj na kartce konar drzewa - jak na zdjęciu,
- zamocz watę w wodzie i przyłóż kleksa do korony drzewa - jak na zdjęciu,
- wykorzystaj inne kolory do tworzenia korony - nie zapomnij zmienić tamponu z waty,
- nie przejmuje się, że farba "płynie" - chodzi nam o taki efekt.
Pięknie. Uwieczniłeś swoje drzewo. O czym opowiada?
Mam nadzieję, że Ci się podobało :)
Dbaj o porządek na stanowisku pracy. Pamiętaj, posprzątaj po sobie. 
Materiał opracował: Łukasz G.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję