Arteterapię poleca p. Łukasz

Dzień dobry :)
Dzisiejszy dzień potraktujmy z humorem :)
Pomoże Wam w tym: Opera „Carmen” Bizeta, w wykonaniu śmiesznych owadów :)


Nim zaczniecie cokolwiek tworzyć, posłuchajcie tej śmiesznej adaptacji :)
Mnie rozbawiły ich starania do łez :)
Po jej wysłuchaniu, naszym celem będzie wykonanie pracy pt. „Winogrona”.
Materiały niezbędne do pracy to:- zielony i fioletowy papier, nożyczki, klej, kartka na tło (wybierz sobie kolor), cyrkiel.
Kolejne kroki:1. wytnij 10 kółek w kolorze zielonym i fioletowym (wykreśl je za pomocą cyrkla o średnicy 2,5 cm, mam nadzieję, że
wiesz, co to promień i średnica? Jeżeli nie wiesz, zapytaj Mamy i Taty.),
2. natnij każde z kółek do środka kółka i sklej je na brzegach – patrz zdjęcie!
3. wytnij gałązkę w kolorze zielonym – patrz zdjęcie!,
4. wytnij i doklej gałązkę do wybranego tła (kształt według własnego uznania),
5. do gałązki zacznij doklejać swoje winogrona:
- w pierwszym rzędzie przyklej cztery sztuki,
-w drugim trzy,
-w trzecim dwa,
- w drugim jeden,
Gotowe!
Fajna zabawa? Ja bawiłem się „pysznie”!
Komu podarujesz swoją pracę? :) Napisz do mnie o tym: n.gajewski.zs3@op.pl
Pamiętaj, posprzątaj po sobie :)
Materiał opracował: Łukasz G.Zdjęcia: FACEBOOK.COM/COMK4COMMUNITY

1 komentarz:

Dziękuję