Dzień 42 innej formy szkoły

Dzień dobry kochani, stare porzekadła się sprawdzają po zimnej Zośce już tylko ciepełko. Cieszymy się piękną pogodą, spacerujemy i "łapiemy" witaminę D.
Zapraszam was dziś do naszych blogowych zadań, są bardzo ciekawe. 
Dziś w naszym kalendarzu świąt nietypowych mamy Dzień Dobrych Uczynków. Do dzieła zatem, robimy dobre uczynki dla każdego z domowników. Robienie małych drobnych uczynków daje dużo radości zarówno osobom obdarowanym jak i nam samym. Kochani sprawiamy dziś radość!!!!
Przygotowałam dla Was małą podpowiedź - co można zrobić w ramach dobrych uczynków. Wierzę oczywiście w waszą pomysłowość i kreatywność. 
Życzę wspaniałego dnia p. Mirka



4 komentarze:

  1. ja kotu dom z kartonu zrobiłem ale taki dwu piętrowy siostrze młodszej pomogłem w zadaniu i starszej jeszcze została mama i tata.

    pozdrawiam
    bartek Lewkowicz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo Bartek! Mam nadzieję, że sprawiło ci to wiele radości. Pozdrawiam p. Mirka

      Usuń
  2. a jaki uczynek sobie zrobię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sobie sprawisz radość robieniem dobrych uczynków innym ;-)

      Usuń

Dziękuję