Dzień 48 innej formy szkoły

Dzień dobry kochani, mam nadzieję, że wczorajszy dzień był pełen ciepła, miłości i przytulania swoich mam. Pamiętajcie o tym, żeby być wspaniałym dla swojej mamy każdego dnia.
Wczoraj powstał filmik z waszymi laurkami i zdjęciami niespodzianek dla Waszych mam. Jeśli ktoś chciałby jeszcze dołączyć do filmiku, to wyślijcie zdjęcia.

Przypominam, że do końca tygodnia czekamy na Wasze zdjęcia ze zwierzątkami do filmu "Szkolne zwierzakowo".

Mam nadzieję, że wykonujecie dzielnie wszystkie zadania rewalidacyjne wg planu jaki otrzymali Wasi rodzice. Kochani jeszcze miesiąc szkoły i będziemy odpoczywać. Damy radę jeszcze trochę bo jesteśmy SUPER BOHATERAMI.

Pani Ania z 5C ma dla WAS ciąg dalszy zabawy ZS3Chellenge.

Dzień dobry,
Kilka dni temu ogłosiłam zabawę  integracyjną pt. ZS3Challenge. Zabawa polega na tym, że można wymyślić rym z dedykacją dla danej klasy, przesłać go do mnie a ja przygotuję nagranie głosowe z pozdrowieniem. Pani Dorotka z klasą 6A poszła o krok dalej i przygotowała filmik.
Jest to filmik rapowo-rymowy. Występ klasy 6A jest ciekawy i oryginalny. Zobaczcie sami!
Chciałabym Wam również powiedzieć i bardzo docenić fakt, że film został w całości zmontowany przez ucznia Bartka L. Brawo Bartek!!!
Dziękuję również Kasprowi K., Bartkowi S. i Pani Dorocie za zaangażowanie.
Miłej zabawy przy filmiku.
Pozdrawiam P. Ania 5C

3 komentarze:

  1. He he suuuper😍😍
    Pani Doroto 6+👍🏻
    Chłopaki ale czad
    Czekamy na ananasy z 7 klasy 😁😁😁

    OdpowiedzUsuń
  2. Weronika 😁 L.27 maja 2020 09:09

    Przepraszam nie podpisałam się
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję