Dzień 51 innej formy szkoły - DZIEŃ DZIECKA


Witajcie kochani. Dziś Wasze Święto. Życzymy Wam wszystkiego co najlepsze, dużo radości i uśmiechu, mało trosk i mnóstwa pozytywnej energii. Tęsknimy za Wami. Zapraszam do zapoznania się dziś  z Wszystkimi postami, gdyż czekają w nich życzenia i zabawy.
                                                                   
Z okazji dzisiejszego święta przygotowaliśmy dla Was niespodziankę. 
Nie było łatwo ... w normalnych warunkach byłoby mniej drgań i usterek ;-) 
Mam nadzieję, że się Wam spodoba.
Dziękuję pani Oli, pani Kasi i p. Damianowi za pomoc w realizacji przedstawienia. Miłego oglądania. p. Mirka

3 komentarze:

  1. Przecudowna opowieść o Zielonym Kapturku :) Uśmiałam się jak... dziecko :) Brawo ekipa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wróciło mi to wspomnienia z drugiej klasy, gdy w poprzedniej szkole brałam udział w tym przedstawieniu i byłam wtedy wróbelkiem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję