Pani Joanna proponuje


"Wszyscy jesteśmy tacy sami chociaż inni"



 Zastanów się czy wszyscy jesteśmy tacy sami? Czy jednak jesteśmy inni?
Podziel kartkę na dwie części i odnieś się do tych pytań wpisując je na każdą z połówek kartki.

Proszę odnajdź w internecie teledysk i go wysłuchaj

Zastanów się dlaczego chcemy być jak inni? Czy wtedy , gdy będziemy już jak inni to będziemy inni, czy tacy sami? Czy prościej jest w życiu wtedy kiedy wszyscy robią to samo? Czy wtedy po prostu nie jest wygodniej, bo ktoś za mnie podejmuje decyzje, zabiera odpowiedzialność za nie? Czy nie jest wtedy mi wygodnie powiedzieć  wszyscy tak robią? Czy nie jest to dla mnie wystarczające usprawiedliwienie w myśleniu, że zło nie jest już złem? Czy ja w jakimś stopniu nie zwalniam się z odpowiedzialności? Czy tonie jest czasem wygoda, egoizm? Czy w tej sytuacji ja to ja, czyli ja zrobiłem ja poniosę konsekwencje i przez to jest mi trudniej? A może lepiej? Czy nie jestem wtedy wolny, niezależny?
Proszę zastanów się nad tym nie tylko sam, ale również ze swoimi kolegami, rodziną. Spisz swój cel, wniosek. Ustal strategie postępowanie, zapisz może jakąś złotą myśl np. BĄDŹ ŚWIADOMY SWEJ WARTOŚCI!

Posłuchaj na koniec teledysku, tu go znajdziesz.
 Powodzenia!    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję